Фитнес Блог "nikolabull" - "BP&PL PSP (LEVEL 1 - Post Quarantine)" - Week IV


  Здравейте! Приключи и четвъртата
седмица от следкарантинния тренировъчен цикъл.
Генерално за седмицата - всички поставени задачи по отношение на тренировъчните тежести, храненето и заплануваното кардио бяха изпълнени успешно. По-подробно:


Седмица IV от LEVEL 1 (08.06 - 14.06.2020)

 ХРАНЕНЕ
   Тази седмица калорийният ми прием беше средно 2900 ккал. Но като увеличих кардиото средния „екстра енергоразход“ се увеличи на 650 ккал с негова помощ да слязох под заложената крайната стойност на калорийното ниво от 2500 ккал. БМ (базов метаболизъм). Дори слязох на доста ниските 2250 ккал. Което означва, че и тази седмица съм на ОТРИЦАТЕЛЕН КАЛОРИЕН ПРИЕМ. Отново не е кой знае колко труден контрола на апетита.. Имам енергия, нямам нужда от някакви стимуланти за стимулирането ѝ (освен обичайните за мен кафета). 
   Мисля да задържа така калорийното ниво, следейки какво се случва. Но не по-ниско. Чувствам, че и така горя мазнини.

(Дневникът на храненето през Седмица 4)

 Относно кардиото - през седмицата в дните между тренировките направих 2 сесии ходене на пътека. Във Вторник и Четвъртък направих еднакви дълги кардио сесии по 90 мин. (6,200 км / 4.2 км/ч / 20% / 150 уд./мин.). 
   Тъй като пулсът ми на излизане от кардиото миналата седмица беше в границите на около 135 уд./мин. реших, че е време да увелича малко интензивността и вдигнах скоростта от 4.0 км/ч на 4.2 км/ч. Дори това малко на пръв поглед увеличение, рязко вдигна интензивността и вече пълсът ми в края на кардиото беше над 150 уд./мин.!Доволен съм така и ще задържа на тази интензивност, докато тялото привикне и се нагоди (сваляйки пулса пак около 140) и чак след това ще вдигна отново с малко, смятам на около 4.4 км/ч.

   Слагам анализа на Кардиото в сводката на храненето, защото за мен те са свързани и ги използвам за една обща цел - намаляване и изгаряне на телесните мазнини.

(Кардиото във Вторник)

(Кардиото в Четвъртък)


ТРЕНИРОВКИ
"LEVEL 1 - Post Quarantine" - Week IV
   Teжестите продължават да следват своя път нагоре и леко се покачват. Всичко върви по план, новите неща, които вкарах в този цикъл ми харесва как се вписват в тренировките. Продължих с раменните преси засега. 

Видеото със СЕДМИЧНИЯ АНАЛИЗ за Тренировъчната Седмица 4




Comments